Tänapäevased a/b testid on efektiivne viis kodulehe paremini töölepanekuks, et see müüks tulemuslikumalt tooteid ja teenuseid. A/B testide tulemusena saad teada milline variant müüb paremini ja tõstab kodulehe efektiivsust ilma reklaamieelarvet suurendamata! Tuuni veebileht A/B testidega paremini müüma Kodulehe efektiivsema töö jaoks on A/B testid kõige asjakohasem võimalus. Pakume a/b testide kavandamist ja läbiviimist originaalse kodulehega serveripõhiselt ühendatud tarkvaraga.
Meie suurimaid veebiprojektide tellijaid
Tuuni veebileht A/B testidega paremini müüma » Disain aara.ee

Mis on kodulehe A/B testid

A/B testid on viis kodulehel muudatuste tegemiseks, et leida konkreetse toote, külastajate ja müügiviisi jaoks kõige eesmärgipärasemalt toimiv veebilahendus.

Sama külastajate hulga juures muudab paremini "müüv" koduleht rohkem külastajaid ostjateks ja klientideks ning toob seega otseselt rohkem raha sisse. Kodulehe ülesehituses on disaini, tekstide, laotuste, illustratsioonide, tellimisvormide loomisel palju erinevaid variante. A/B testide abil saab erinevate variatsioonide toimimist võrrelda ja teha otsuseid statistiliste andmete põhjal.

Miks on A/B teste vaja?
Tavapäraselt valmivad uued kodulehed projektijuhi, kliendi ja disaineri koostöös. Põhiliselt lähtutakse kõhutundest, kogenumad projektijuhid ja disainerid saavad igal üksikul juhul soovitada, millised disainilahendused on varem hästi töötanud ning milliste kohta on tulnud positiivset tagasisidet. Sellise töövormi puhul on üheks põhiliseks probleemiks subjektiivsus - seda nii kliendi eelistuste kui ka disaneri kogemuste ja töövõtete osas.

Kui kodulehekülg on saavutanud piisava külastatavuse, siis aitavad A/B testid selle efektiivsust märkimisväärselt tõsta ja müüa veebilehele saabuvatele külastajatele tooteid ja teenuseid märksa tulemuslikumalt.   

Milliseid elemente saab A/B testida
Piisava külastatavuse ja selgelt välja arendatud teenuste või toodete puhul on võimalik mõõta erinevaid kodulehe elemente, et leida erinevate variantide seast üles need, mis kõige paremini toimivad. Tüüpiliselt jagunevad testitavad elemendid:

  • Üldine ilme, mis on seotud usaldusväärsusega
  • Päisepiltide ja illustratsioonide teemakohasus
  • Navigatsioonimenüüde loogika ja sirgjoonelisus
  • Teenuste, tooteinfo detailsus ja selgus
  • Tellimisprotsessi mugavus ja lihtsus
  • Väärtuspakkumiste sõnastuse selgus
  • Stiililine ja sisuline sidusus

Testida saab muidugi kõiki elemente, kuid alati tasub alustada töö mahu ja oodatava tulemuse poolest kõige suurema kasuteguriga elementidest. Tavapäraselt omavad müügiprotsessi tulemuslikkuse seisukohast kõige rohkem kaalu kodulehe üldist usaldusväärsust tõstvad osad, väärtuspakkumise arusaadavus ja tellimissüsteemi ülesehitus.

Testimine algab eesmärkide püstitamisest ja hüpoteeside sõnastamisest. Loe lähemalt, kuidas näevad välja tüüpilise A/B testi etapid. Kas tead milline A/B testimise tarkvaralahendus on kõige parem?

Loe lisaks neid artikleid
Mis on sulle kõige tähtsam?
Parem hallatavus, et saaksid kodulehte mugavamalt toimetada .. lähemalt
Hea optimeeritus, mis toob suurepärased tulemused otsingutes tippu .. loe veel
Koormustaluvus kiireks ja tõrgeteta tööks ka suurema külastatavusega .. edasi
Terviklik koduleht - projekteerimisest teostuseni, garantii- ja kasutajatu .. loe
Kaasaegne disain, mida saab vaadata ka nutiseadmete ekraanidel .. vaata edasi
Vajad korralikku kodulehte?
Saada lähteülesanne ja teeme.

KOGEMUSED
Aara disainibürool on veebirakenduste loomise valdkonnas 16 aasta pikkune kogemus. Teeme nii originaalkujundusi kui ka rakenduste programmeerimist.

KODULEHED
Pakume kaasaegse kujundusega kodulehekülgi, mis töötavad hästi nii tavalistes arvutites kui ka mobiilides. Uue kodulehe valmistamine.

TELLIMINE
Sirvi hinnakirja ja tutvu võimalustega
Mõjusalt hea kodulehe valmistamine
Hinnapäringut saad saata siin
Kodulehe valmistamine e-turunduseks.

KONTAKTID
www.aara.ee © Copyright 2016
Aara disainibüroo OÜ, Saada päring
Helista telefonil (+372) 52 71 182,
Tööaeg on E-R 09.00-17.00

Kaasaegsete kodulehtede valmistamine ja kodulehe optimeerimine.
Tuuni veebileht A/B testidega

Tuuni veebileht A/B testidega

Sama külastajate hulga juures muudab paremini "müüv" koduleht rohkem külastajaid ostjateks ja klientideks ning toob seega otseselt rohkem raha sisse Kodulehe ülesehituses on disaini, tekstide, laotuste, illustratsioonide, tellimisvormide loomisel palju erinevaid variante A/B testid on viis kodulehel muudatuste tegemiseks, et leida konkreetse toote, külastajate ja müügiviisi jaoks kõige eesmärgipärasemalt toimiv veebilahendus.

Tuuni veebileht A/B testidega paremini müüma

Tänapäevased a/b testid on efektiivne viis kodulehe paremini töölepanekuks, et see müüks tulemuslikumalt tooteid ja teenuseid. A/B testide tulemusena saad teada milline variant müüb paremini ja tõstab kodulehe efektiivsust ilma reklaamieelarvet suurendamata! Kodulehe efektiivsema töö jaoks on A/B testid kõige asjakohasem võimalus. Pakume a/b testide kavandamist ja läbiviimist originaalse kodulehega serveripõhiselt ühendatud tarkvaraga.
Tel 527 1182
Nimi:*
E-post:*
Sõnum:*