Ekraanivaated on uuendatud märtsis 2015.
1. Logi esmalt Google kasutajana sisse, mine aadressile www.google.com/analytics |
2. Klõpsa nuppu "Access Google Analytics" |
3. Kui sa ei ole varem Google Analytics'it kasutanud, siis ilmub paremas servas nähtavale nupp "Sign up", mis viib uue konto ja statistikaprofiili loomise lehele. |
4. Täida kõik nõutud väljad.
Kui sul on ainult üks veebileht, siis ei ole konto ja veebilehe vahelise erinevuse väljatoomine väga oluline.
Lihtsalt infoks, et ühe konto alla võib koondada mitme veebilehe statistikaprofiile, nii saad mugavalt ühe konto kaudu sisse logides kõigist parema ülevaate ega pea iga veebilehe statistika vaatamiseks eraldi Google kontot tegema ega kogu aeg sisse-välja logima.
Hea teada. Soovitav on määrata ka ajatsoon, et statistikalugeja arvestaks kuupäevajooni täpselt samamoodi nagu sina neid enda kella järgi tajud.
Peale kohustuslike väljade täitmist klõpsa nuppu "Get Tracking ID", mille järel ilmub kasutuslepingu tekst (ingl. Terms of Service) eraldi aknas. | ||
5. Kasutajalepinguga nõustumine on teenuse kasutamise eelduseks. Klõpsa nuppu "I Accept", mille järel luuakse konto ja sind suunatakse järgmisele lehele.
| ||
6. Peale konto ja veebilehe profiili loomist. Uuemas sõnastuses on profiili asemel nüüd inglise keeles täpseks nimetuseks "propery". Kopeeri profiili id-number, mis on formaadis "UA-60597513-1", selle peadki järgmiseks enda kodulehele salvestama. |
7. Logi enda veebilehel administraatorina sisse, siis ilmub ülemises paremas nurgas nähtavale link "Admin juhend" selle kaudu saad siirduda üldiste seadete lehele. |
Keri lehte pisut allapoole ja otsi üles alajaotus "Google Analytics". Salvesta vastloodud statistikaprofiili id-number ja kui see oli korrektses formaadis, saad vastuseks "Google Analyticsi kood on korrektses formaadis, statistikat koguv skript on aktiveeritud". |
Peale statistikat lugeva skripti aktiveerimist kodulehel on võimalik külastusarve hakata vaatama juba mõne tunni möödudes. Muidugi tasub silmas pidada, et vaikimisi on Google Analytics'is kuupäevadena märgitud viimane kuu kuni eelnenult lõppenud päevani. Põhimõtteliselt ei ole takistust vaadata ka jooksva päeva statistikat, aga siis tuleks kuupäevade vahemikku muutes ise silmas pidada, et päev veel kestab ning tulemus võib päeva lõpuks muutuda. | ||
KOGEMUSED
Aara disainibürool on veebirakenduste loomise valdkonnas 16 aasta pikkune kogemus. Teeme nii originaalkujundusi kui ka rakenduste programmeerimist.
KODULEHED
Pakume kaasaegse kujundusega kodulehekülgi, mis töötavad hästi nii tavalistes arvutites kui ka mobiilides. Uue kodulehe valmistamine.
TELLIMINE
Sirvi hinnakirja ja tutvu võimalustega
Mõjusalt hea kodulehe valmistamine
Hinnapäringut saad saata siin
Kodulehe valmistamine e-turunduseks.
KONTAKTID
www.aara.ee © Copyright 2011-2020
Aara disainibüroo OÜ, Saada päring
Helista telefonil (+372) 52 71 182,
Tööaeg on E-R 09.00-17.00