Mitmed meie kliendid on peale artikli "Sisuturundus, isekas ja isetu" lugemist meilt küsinud, et millisel määral saab sisuturunduse abil müüa lihtsaid tooteid, millel esmapilgul ei paista sisuloome poolest palju potentsiaali olevat. Sagedasti ollakse lihtsalt nõutud, sest ei teata millest turundusliku sisu loomist alustada.
Selleks, et laiendada vaadet sisuturundusele, vaatleme lähemalt Tartu Milli poolt trükitud retseptivihikut ning analüüsime, mis on selle puhul tehtud hästi ja mida oleks võinud veel pisut lisaks viimistleda.
Kes meist ei teaks makarone Makaronide müügi üheks põhiliseks probleemiks on, et jaetarbijale müüdav vorm on suhteliselt ilmetu ega paista silma erilise isuäratavusega. Toored makaronid vajavad keetmist ja nende lõplik söömiskõlbulik vorm võtab ilmet alles peale valmistamist ja kastmete, salatite, maitseainete ja teiste lisandite juurdepanekut. |
Mis meid makaronide puhul eriti paelus oli toodete mitmekordne hinnavahe. Alumisel riiulil on ruumi 36 sendistele toodetele (400-500 grammised pakendid), keskmised riiulid on hõlvatud kaks korda kallimate, 72 sendiste makaronide poolt, millesse kuuluvad ka Tartu Milli tooted. Kõige kõrgemad hinnad ulatuvad isegi 3-4 euro kanti.
Väärtus tekib kliendi köögis
|
Leia kõige olulisem omadus
Korralikust jahust valmistatud makaronid ei muutu keemise käigus pudruks, vaid säilitavad oma vormi ning jäävad parajalt krõmpsuvaks. Siiski ei ole olulise omaduse lihtsalt sõnaliselt väljatoomine veel piisav, et ostjaid isutama panna.
Räägi lugu ja tee pilt | ||
Õiged sõnad, tasakaal tuttavliku ja uudse vahel |
Väärtuse aeg ja kontekst
Kindlasti tasub meeles pidada, et peamine makaroniostja Laste arvamus on tähtis ja võib tõsta koka aujärjele või teiselt poolt ka hetkega hävitada kogu kokkamisrõõmu.
Veelgi olulisem on, et Tartu Milli retseptivihik illustreerib hästi mõtet, et muidu tavalised tooted muutuvad isuäratavamaks ja ahvatlevamaks, kui neile juurde luua väärtust esile toovat sisu. Pilt ja tekst on universaalsed, veebi kõrval ka trükiste kasutamine loob füüsiliste kaupadega samas ruumis hea koosmõju. |
KOGEMUSED
Aara disainibürool on veebirakenduste loomise valdkonnas 16 aasta pikkune kogemus. Teeme nii originaalkujundusi kui ka rakenduste programmeerimist.
KODULEHED
Pakume kaasaegse kujundusega kodulehekülgi, mis töötavad hästi nii tavalistes arvutites kui ka mobiilides. Uue kodulehe valmistamine.
TELLIMINE
Sirvi hinnakirja ja tutvu võimalustega
Mõjusalt hea kodulehe valmistamine
Hinnapäringut saad saata siin
Kodulehe valmistamine e-turunduseks.
KONTAKTID
www.aara.ee © Copyright 2011-2020
Aara disainibüroo OÜ, Saada päring
Helista telefonil (+372) 52 71 182,
Tööaeg on E-R 09.00-17.00