Kui kodulehel on juba piisavalt külastajaid, siis võimaldavad A/B testid üksikuid elemente muutes teha veebilehe märksa efektiivsemaks ja müüa samale külastajate hulgale märksa rohkem enda tooteid ja teenuseid. Millest alustada kodulehe A/B testimisel Hästi kavandatud ja oskuslikult läbi viidud a/b variatsioonidega testid aitavad kodulehe paremaks teha. Kuidas müüa sama kodulehe kaudu rohkem ja teenida suuremat kasumit? Pane enda veeb paremini müüma!
Meie suurimaid veebiprojektide tellijaid
Millest alustada kodulehe A/B testimisel » Disain aara.ee

Kodulehe A/B testimise etapid

A/B testidega alustades jälgi kindlasti selget tööde järjekorda. Hästi planeeritud testid on tulemuslikumad.

Kirjeldasin postituses "Mis on kodulehe a/b testid?" erinevaid kodulehe elemente, mida saab testida. Kas sooviksid sellele lisaks teada ka milline peaks olema uut testi kavandades loogiline tööde järjekord ja kuidas mitmeid teste omavahel pikemas testideseerias prioritiseerida? Vaatamegi üheskoos siinsamas milline on tavapärane tööde järjekord kodulehe A/B testide käigus.

 

Plaan, teostus ja tulemused

Ühe korraliku A/B testi eesmärgistatult läbiviimine on töömahukas ettevõtmine, mis kulgeb sujuvamalt kui jälgid kindlat järjestust. Loetlen siinkohal põhimõttelisi töid, tehnilisest teostusest, tarkvarast ja analüüsivahenditest teen juttu hiljem: 

  1. Mõtle läbi, milliseid elemente kodulehel muuta soovid
  2. Vali välja kõige paljulubavam ning mõtle mida täpselt muuta
  3. Kirjelda muutust paari lausega ja skitseeri visuaalne kavand
  4. Tee kavandi põhjal veebiformaadis variatsioon (või mitu)
  5. Ühenda variatsioon(id) ja statistikalugeja kodulehega
  6. Käivita eksperiment ja lase statistikal koguneda
  7. Piisava hulga andmete põhjal saad tulemusi hinnata
  8. Tee kodulehel muudatused, mis osutusid edukamaks

Kui iga test annaks alati oodatud tulemuse, ei oleks testimisel suurt mõtet, vaid võiks kohe algse hüpoteesi kodulehele ära vormistada. Reaalses elus on just tulemused need, mis peaksid kodulehel tehtavate muudatuste suunda määrama. Pole harvad needki juhtumid, mil testimine on aidanud kodulehe kehvemaks muutmisest hoiduda. 

 

Järkjärgulised tulemused

Selleks, et kodulehekülg muutuks märgatavalt paremaks ei piisa ainult ühest eksperimendist, vaid on soovitav läbi viia terve eksperimentideseeria. Hiilgavate tulemuste saavutamiseks peaks tegelikult kodulehte pidevalt testima.

 

Testideseeria kavandamine

Kui kavas on rohkem kui üks eksperiment, siis on soovitav koostada kavandatavate testide nimekiri ning neid siis nii tehtud testide tulemuste valguses kui ka uute ideede lisandumisel omavahel oodatava mõju järgi järjekorda seada.

 

Kuidas testida efektiivsemalt

Testide kavandamisel on soovitav lisaks läbi mõelda ka milliseid tarkvaralahendusi kasutada ning kas teha teste ise või tellida tehniline teostus veebiarendusega sina peal olijatelt sisse.

 

Tänapäevase a/b testide tarkvara kasutamine võimaldab väiksemaid ideid testida visuaalse toimetaja abil (näiteks mõne nupu tausta muutmine, nuppude teksti varieerimine). Oma käe peal alustades, kui üldse a/b testide vallas kogemusi ei ole, võib muidugi olla raske ideid genereerida ning nende seast paljulubavamaid välja sõeluda. Päris ilma professionaalideta ei saa siiski kogu testimise tsüklit lõpuni viia, sest kui tulemused käes, tuleb tellida muudatuste kodulehe formaati sisseviimine ikkagi veebiarendajalt. 

 

Millist tarkvara kasutada?

Vaatamegi lähemalt, millised on kõige tõhusamad vahendid a/b testide jaoks ja millist tehnoloogiat tänapäeval nii variatsioonide loomisks, statistika kogumiseks kui ka tulemuste arvutamiseks võimalik kasutada on.

Loe lisaks neid artikleid
Mis on sulle kõige tähtsam?
Parem hallatavus, et saaksid kodulehte mugavamalt toimetada .. lähemalt
Hea optimeeritus, mis toob suurepärased tulemused otsingutes tippu .. loe veel
Koormustaluvus kiireks ja tõrgeteta tööks ka suurema külastatavusega .. edasi
Terviklik koduleht - projekteerimisest teostuseni, garantii- ja kasutajatu .. loe
Kaasaegne disain, mida saab vaadata ka nutiseadmete ekraanidel .. vaata edasi
Vajad korralikku kodulehte?
Saada lähteülesanne ja teeme.

KOGEMUSED
Aara disainibürool on veebirakenduste loomise valdkonnas 16 aasta pikkune kogemus. Teeme nii originaalkujundusi kui ka rakenduste programmeerimist.

KODULEHED
Pakume kaasaegse kujundusega kodulehekülgi, mis töötavad hästi nii tavalistes arvutites kui ka mobiilides. Uue kodulehe valmistamine.

TELLIMINE
Sirvi hinnakirja ja tutvu võimalustega
Mõjusalt hea kodulehe valmistamine
Hinnapäringut saad saata siin
Kodulehe valmistamine e-turunduseks.

KONTAKTID
www.aara.ee © Copyright 2016
Aara disainibüroo OÜ, Saada päring
Helista telefonil (+372) 52 71 182,
Tööaeg on E-R 09.00-17.00

Kaasaegsete kodulehtede valmistamine ja kodulehe optimeerimine.
Millest alustada kodulehe A/B

Millest alustada kodulehe A/B

Kirjeldasin postituses " Mis on kodulehe a/b testid? " erinevaid kodulehe elemente, mida saab testida Kas sooviksid sellele lisaks teada ka milline peaks olema uut testi kavandades loogiline tööde järjekord ja kuidas mitmeid teste omavahel pikemas testideseerias prioritiseerida? Vaatamegi üheskoos siinsamas milline on tavapärane tööde järjekord kodulehe A/B testide käigus A/B testidega alustades jälgi kindlasti selget tööde järjekorda. Hästi planeeritud testid on tulemuslikumad.

Millest alustada kodulehe A/B testimisel

Kui kodulehel on juba piisavalt külastajaid, siis võimaldavad A/B testid üksikuid elemente muutes teha veebilehe märksa efektiivsemaks ja müüa samale külastajate hulgale märksa rohkem enda tooteid ja teenuseid. Hästi kavandatud ja oskuslikult läbi viidud a/b variatsioonidega testid aitavad kodulehe paremaks teha. Kuidas müüa sama kodulehe kaudu rohkem ja teenida suuremat kasumit? Pane enda veeb paremini müüma!
Tel 527 1182
Nimi:*
E-post:*
Sõnum:*