Hästi toimivad
veebilehed ja andmerakendusedKirjeldasin postituses "Mis on kodulehe a/b testid?" erinevaid kodulehe elemente, mida saab testida. Kas sooviksid sellele lisaks teada ka milline peaks olema uut testi kavandades loogiline tööde järjekord ja kuidas mitmeid teste omavahel pikemas testideseerias prioritiseerida? Vaatamegi üheskoos siinsamas milline on tavapärane tööde järjekord kodulehe A/B testide käigus.
Plaan, teostus ja tulemused Ühe korraliku A/B testi eesmärgistatult läbiviimine on töömahukas ettevõtmine, mis kulgeb sujuvamalt kui jälgid kindlat järjestust. Loetlen siinkohal põhimõttelisi töid, tehnilisest teostusest, tarkvarast ja analüüsivahenditest teen juttu hiljem:
Kui iga test annaks alati oodatud tulemuse, ei oleks testimisel suurt mõtet, vaid võiks kohe algse hüpoteesi kodulehele ära vormistada. Reaalses elus on just tulemused need, mis peaksid kodulehel tehtavate muudatuste suunda määrama. Pole harvad needki juhtumid, mil testimine on aidanud kodulehe kehvemaks muutmisest hoiduda.
Järkjärgulised tulemused Selleks, et kodulehekülg muutuks märgatavalt paremaks ei piisa ainult ühest eksperimendist, vaid on soovitav läbi viia terve eksperimentideseeria. Hiilgavate tulemuste saavutamiseks peaks tegelikult kodulehte pidevalt testima.
Testideseeria kavandamine Kui kavas on rohkem kui üks eksperiment, siis on soovitav koostada kavandatavate testide nimekiri ning neid siis nii tehtud testide tulemuste valguses kui ka uute ideede lisandumisel omavahel oodatava mõju järgi järjekorda seada.
Kuidas testida efektiivsemalt Testide kavandamisel on soovitav lisaks läbi mõelda ka milliseid tarkvaralahendusi kasutada ning kas teha teste ise või tellida tehniline teostus veebiarendusega sina peal olijatelt sisse.
Tänapäevase a/b testide tarkvara kasutamine võimaldab väiksemaid ideid testida visuaalse toimetaja abil (näiteks mõne nupu tausta muutmine, nuppude teksti varieerimine). Oma käe peal alustades, kui üldse a/b testide vallas kogemusi ei ole, võib muidugi olla raske ideid genereerida ning nende seast paljulubavamaid välja sõeluda. Päris ilma professionaalideta ei saa siiski kogu testimise tsüklit lõpuni viia, sest kui tulemused käes, tuleb tellida muudatuste kodulehe formaati sisseviimine ikkagi veebiarendajalt.
Millist tarkvara kasutada? Vaatamegi lähemalt, millised on kõige tõhusamad vahendid a/b testide jaoks ja millist tehnoloogiat tänapäeval nii variatsioonide loomisks, statistika kogumiseks kui ka tulemuste arvutamiseks võimalik kasutada on. |
Veebirakendused
Meie poolt loodud kodulehed on mugavad toimetada ja saavad Google käest hea kvaliteediskoori. Hea nähtavus otsingutes aitab sul edustada enda organisatsiooni tulemuslikumalt ja mõistlike püsikuludega.
Lihtsast keerukamateni
Lisaks lihtsatele lehtedele oleme loonud tootekataloogide ja tellimissüsteemidega e-poode ning ka keerukama andmestikuga kalkulaatoreid, mis teevad dünaamiliste arvutuste tulemused veebis nähtavaks.
Saada meile päring
Veebi tellimise esimeseks sammuks on päringuvormi täitmine, milles saad enda soovitud fookust lühidalt kirjeldada. Selle põhjal küsime täpsustavaid küsimusi ja teeme sulle detailse hinnapakkumise.
Kontaktandmed
Firma nimi: Aara disainibüroo OÜ,
registreerimisnumber. 11477099
IBAN: EE967700771001668194
Klienditoe tööaeg E-R kella 09.00-17.00
Saada enda küsimus: