Millest alustada kodulehe A/B Kui kodulehel on juba piisavalt külastajaid, siis võimaldavad A/B testid üksikuid elemente muutes teha veebilehe märksa efektiivsemaks ja müüa samale külastajate hulgale märksa rohkem enda tooteid ja teenuseid. Millist tarkvara kasutada? Vaatamegi lähemalt, millised on kõige tõhusamad vahendid a/b testide jaoks ja millist tehnoloogiat tänapäeval nii variatsioonide loomisks, statistika kogumiseks kui ka tulemuste arvutamiseks võimalik kasutada on Millest alustada kodulehe A/B testimisel Hästi kavandatud ja oskuslikult läbi viidud a/b variatsioonidega testid aitavad kodulehe paremaks teha. Kuidas müüa sama kodulehe kaudu rohkem ja teenida suuremat kasumit? Pane enda veeb paremini müüma!

Hästi toimivad

veebilehed ja andmerakendused

Kodulehe A/B testimise etapid

A/B testidega alustades jälgi kindlasti selget tööde järjekorda. Hästi planeeritud testid on tulemuslikumad.

Kirjeldasin postituses "Mis on kodulehe a/b testid?" erinevaid kodulehe elemente, mida saab testida. Kas sooviksid sellele lisaks teada ka milline peaks olema uut testi kavandades loogiline tööde järjekord ja kuidas mitmeid teste omavahel pikemas testideseerias prioritiseerida? Vaatamegi üheskoos siinsamas milline on tavapärane tööde järjekord kodulehe A/B testide käigus.

 

Plaan, teostus ja tulemused

Ühe korraliku A/B testi eesmärgistatult läbiviimine on töömahukas ettevõtmine, mis kulgeb sujuvamalt kui jälgid kindlat järjestust. Loetlen siinkohal põhimõttelisi töid, tehnilisest teostusest, tarkvarast ja analüüsivahenditest teen juttu hiljem: 

  1. Mõtle läbi, milliseid elemente kodulehel muuta soovid
  2. Vali välja kõige paljulubavam ning mõtle mida täpselt muuta
  3. Kirjelda muutust paari lausega ja skitseeri visuaalne kavand
  4. Tee kavandi põhjal veebiformaadis variatsioon (või mitu)
  5. Ühenda variatsioon(id) ja statistikalugeja kodulehega
  6. Käivita eksperiment ja lase statistikal koguneda
  7. Piisava hulga andmete põhjal saad tulemusi hinnata
  8. Tee kodulehel muudatused, mis osutusid edukamaks

Kui iga test annaks alati oodatud tulemuse, ei oleks testimisel suurt mõtet, vaid võiks kohe algse hüpoteesi kodulehele ära vormistada. Reaalses elus on just tulemused need, mis peaksid kodulehel tehtavate muudatuste suunda määrama. Pole harvad needki juhtumid, mil testimine on aidanud kodulehe kehvemaks muutmisest hoiduda. 

 

Järkjärgulised tulemused

Selleks, et kodulehekülg muutuks märgatavalt paremaks ei piisa ainult ühest eksperimendist, vaid on soovitav läbi viia terve eksperimentideseeria. Hiilgavate tulemuste saavutamiseks peaks tegelikult kodulehte pidevalt testima.

 

Testideseeria kavandamine

Kui kavas on rohkem kui üks eksperiment, siis on soovitav koostada kavandatavate testide nimekiri ning neid siis nii tehtud testide tulemuste valguses kui ka uute ideede lisandumisel omavahel oodatava mõju järgi järjekorda seada.

 

Kuidas testida efektiivsemalt

Testide kavandamisel on soovitav lisaks läbi mõelda ka milliseid tarkvaralahendusi kasutada ning kas teha teste ise või tellida tehniline teostus veebiarendusega sina peal olijatelt sisse.

 

Tänapäevase a/b testide tarkvara kasutamine võimaldab väiksemaid ideid testida visuaalse toimetaja abil (näiteks mõne nupu tausta muutmine, nuppude teksti varieerimine). Oma käe peal alustades, kui üldse a/b testide vallas kogemusi ei ole, võib muidugi olla raske ideid genereerida ning nende seast paljulubavamaid välja sõeluda. Päris ilma professionaalideta ei saa siiski kogu testimise tsüklit lõpuni viia, sest kui tulemused käes, tuleb tellida muudatuste kodulehe formaati sisseviimine ikkagi veebiarendajalt. 

 

Millist tarkvara kasutada?

Vaatamegi lähemalt, millised on kõige tõhusamad vahendid a/b testide jaoks ja millist tehnoloogiat tänapäeval nii variatsioonide loomisks, statistika kogumiseks kui ka tulemuste arvutamiseks võimalik kasutada on.

Veebirakendused
Meie poolt loodud kodulehed on mugavad toimetada ja saavad Google käest hea kvaliteediskoori. Hea nähtavus otsingutes aitab sul edustada enda organisatsiooni tulemuslikumalt ja mõistlike püsikuludega.

Lihtsast keerukamateni
Lisaks lihtsatele lehtedele oleme loonud  tootekataloogide ja tellimissüsteemidega e-poode ning ka keerukama andmestikuga kalkulaatoreid, mis teevad dünaamiliste arvutuste tulemused veebis nähtavaks.

Saada meile päring
Veebi tellimise esimeseks sammuks on päringuvormi täitmine, milles saad enda soovitud fookust lühidalt kirjeldada. Selle põhjal küsime täpsustavaid küsimusi ja teeme sulle detailse hinnapakkumise.

Kontaktandmed
Firma nimi: Aara disainibüroo OÜ,
registreerimisnumber. 11477099
IBAN: EE967700771001668194
Klienditoe tööaeg E-R kella 09.00-17.00
Saada enda küsimus:

Veebilehe disain ja CMS

Millest alustada kodulehe A/B

Kirjeldasin postituses " Mis on kodulehe a/b testid? " erinevaid kodulehe elemente, mida saab testida Kas sooviksid sellele lisaks teada ka milline peaks olema uut testi kavandades loogiline tööde järjekord ja kuidas mitmeid teste omavahel pikemas testideseerias prioritiseerida? Vaatamegi üheskoos siinsamas milline on tavapärane tööde järjekord kodulehe A/B testide käigus A/B testidega alustades jälgi kindlasti selget tööde järjekorda. Hästi planeeritud testid on tulemuslikumad.

Millest alustada kodulehe A/B testimisel

Kui kodulehel on juba piisavalt külastajaid, siis võimaldavad A/B testid üksikuid elemente muutes teha veebilehe märksa efektiivsemaks ja müüa samale külastajate hulgale märksa rohkem enda tooteid ja teenuseid. Hästi kavandatud ja oskuslikult läbi viidud a/b variatsioonidega testid aitavad kodulehe paremaks teha. Kuidas müüa sama kodulehe kaudu rohkem ja teenida suuremat kasumit? Pane enda veeb paremini müüma!
www.aara.ee © 2023 Aara disainibüroo OÜ » Sisu ja vormi sünergia