Mis on veebipoe kasutuslepingus Veebipoe kasutuslepingu kohustuslikud punktid, mis peavad seal kindlasti olema, tulenevad peamiselt võlaõigusseadusest (VÕS) ja tarbijakaitseseadusest (TKS). Need seadused kaitsevad tarbija õigusi ja reguleerivad e-kaubanduse toimimist. Lisaks on oluline, et kogu tekst oleks kirjutatud selges ja arusaadavas keeles Mis on veebipoe kasutuslepingus kohustuslik

Hästi toimivad

veebilehed ja andmerakendused

Mis on veebipoe kasutuslepingus kohustuslik

Veebipoe kasutuslepingu kohustuslikud punktid, mis peavad seal kindlasti olema, tulenevad peamiselt võlaõigusseadusest (VÕS) ja tarbijakaitseseadusest (TKS). Need seadused kaitsevad tarbija õigusi ja reguleerivad e-kaubanduse toimimist.

Siin on olulisemad punktid, mis peaksid sinu veebipoe kasutuslepingus (või müügitingimustes) kindlasti sisalduma:

 

1. Ettevõtja andmed

  • Ettevõtte nimi ja registrikood.
  • Kontaktandmed: aadress, e-posti aadress ja telefoninumber. See on oluline, et tarbija saaks sinuga vajadusel ühendust võtta.

 

2. Kaupade ja teenuste kirjeldus

  • Toote või teenuse selge kirjeldus. Mida täpsem, seda parem.
  • Hind ja selle arvestus: peab olema selgelt näidatud, kas hind sisaldab käibemaksu ja muid lisakulusid (nt saatmiskulu). Tarbija peab saama kohe aru lõplikust maksumusest.

 

3. Tellimuse esitamine ja maksmine

  • Tellimuse vormistamise protsess: kuidas toodet ostukorvi lisatakse ja tellimus kinnitatakse.
  • Makseviisid: milliste makseviisidega on võimalik tasuda (nt pangalink, krediitkaart, arve jne).
  • Makse turvalisus: viide sellele, et makseid vahendab usaldusväärne partner ja et andmed on kaitstud.

 

4. Kohaletoimetamine

  • Tarneviisid ja -kulud: milliste transpordifirmadega kaupa saadetakse ja mis on selle hind.
  • Tarneaeg: konkreetne või hinnanguline tarneaeg peab olema märgitud. Seadus nõuab, et tellimus täidetakse 30 päeva jooksul, kui ei ole kokku lepitud teisiti.

 

5. Lepingust taganemise õigus (tagastusõigus)

  • 14-päevane tagastusõigus: tarbijal on õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. See on seadusega ettenähtud ja selle kohta peab olema selge juhend.
  • Taganemise tingimused: kuidas tarbija peab toote tagastama, mis on tagastamisega seotud kulud (nt tagastamiskulud kannab tarbija) ja millal raha tagastatakse (nt 14 päeva jooksul alates tagastusavalduse saamisest).
  • Erandid: millistele toodetele 14-päevane tagastusõigus ei kehti (nt hügieenitooted, eritellimusel valmistatud kaubad jne).

 

6. Pretensiooni esitamise õigus

  • 2-aastane pretensiooni esitamise õigus: tarbijal on õigus esitada kauba puuduste korral pretensioon kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest.
  • Pretensiooni esitamise kord: kuidas puudustest teatada, mis on lahenduste variandid (nt parandamine, asendamine, hinnaalandus või lepingust taganemine).

 

7. Andmekaitse

  • Isikuandmete töötlemine: kuidas sinu veebipood tarbija isikuandmeid kogub, töötleb ja säilitab.
  • Andmete kasutamise eesmärk: milleks andmeid kasutatakse (nt tellimuse täitmiseks, turunduseks).
  • Viide privaatsuspoliitikale: tihti on andmekaitse teema eraldi dokumendis (privaatsuspoliitikas), millele kasutuslepingus viidatakse.

Lisaks on oluline, et kogu tekst oleks kirjutatud selges ja arusaadavas keeles.

Veebirakendused
Meie poolt loodud kodulehed on mugavad toimetada ja saavad Google käest hea kvaliteediskoori. Hea nähtavus otsingutes aitab sul edustada enda organisatsiooni tulemuslikumalt ja mõistlike püsikuludega.

Lihtsast keerukamateni
Lisaks lihtsatele lehtedele oleme loonud  tootekataloogide ja tellimissüsteemidega e-poode ning ka keerukama andmestikuga kalkulaatoreid, mis teevad dünaamiliste arvutuste tulemused veebis nähtavaks.

Saada meile päring
Veebi tellimise esimeseks sammuks on päringuvormi täitmine, milles saad enda soovitud fookust lühidalt kirjeldada. Selle põhjal küsime täpsustavaid küsimusi ja teeme sulle detailse hinnapakkumise.

Kontaktandmed
Firma nimi: Aara disainibüroo OÜ,
registreerimisnumber. 11477099
IBAN: EE967700771001668194
Saada enda küsimus:

Veebilehe disain ja CMS

Mis on veebipoe kasutuslepingus

Siin on olulisemad punktid, mis peaksid sinu veebipoe kasutuslepingus (või müügitingimustes) kindlasti sisalduma: 1 Ettevõtja andmed Ettevõtte nimi ja registrikood Veebipoe kasutuslepingu kohustuslikud punktid, mis peavad seal kindlasti olema, tulenevad peamiselt võlaõigusseadusest (VÕS) ja tarbijakaitseseadusest (TKS). Need seadused kaitsevad tarbija õigusi ja reguleerivad e-kaubanduse toimimist.

Mis on veebipoe kasutuslepingus kohustuslik

www.aara.ee © 2025 Aara disainibüroo OÜ » Sisu ja vormi sünergia