Tuuni veebileht A/B testidega Tänapäevased a/b testid on efektiivne viis kodulehe paremini töölepanekuks, et see müüks tulemuslikumalt tooteid ja teenuseid. A/B testide tulemusena saad teada milline variant müüb paremini ja tõstab kodulehe efektiivsust ilma reklaamieelarvet suurendamata! Kas tead milline A/B testimise tarkvaralahendus on kõige parem? Tuuni veebileht A/B testidega paremini müüma Kodulehe efektiivsema töö jaoks on A/B testid kõige asjakohasem võimalus. Pakume a/b testide kavandamist ja läbiviimist originaalse kodulehega serveripõhiselt ühendatud tarkvaraga.

Siresäravad

veebilehed ja andmerakendused

Mis on kodulehe A/B testid

A/B testid on viis kodulehel muudatuste tegemiseks, et leida konkreetse toote, külastajate ja müügiviisi jaoks kõige eesmärgipärasemalt toimiv veebilahendus.

Sama külastajate hulga juures muudab paremini "müüv" koduleht rohkem külastajaid ostjateks ja klientideks ning toob seega otseselt rohkem raha sisse. Kodulehe ülesehituses on disaini, tekstide, laotuste, illustratsioonide, tellimisvormide loomisel palju erinevaid variante. A/B testide abil saab erinevate variatsioonide toimimist võrrelda ja teha otsuseid statistiliste andmete põhjal.

Miks on A/B teste vaja?
Tavapäraselt valmivad uued kodulehed projektijuhi, kliendi ja disaineri koostöös. Põhiliselt lähtutakse kõhutundest, kogenumad projektijuhid ja disainerid saavad igal üksikul juhul soovitada, millised disainilahendused on varem hästi töötanud ning milliste kohta on tulnud positiivset tagasisidet. Sellise töövormi puhul on üheks põhiliseks probleemiks subjektiivsus - seda nii kliendi eelistuste kui ka disaneri kogemuste ja töövõtete osas.

Kui kodulehekülg on saavutanud piisava külastatavuse, siis aitavad A/B testid selle efektiivsust märkimisväärselt tõsta ja müüa veebilehele saabuvatele külastajatele tooteid ja teenuseid märksa tulemuslikumalt.   

Milliseid elemente saab A/B testida
Piisava külastatavuse ja selgelt välja arendatud teenuste või toodete puhul on võimalik mõõta erinevaid kodulehe elemente, et leida erinevate variantide seast üles need, mis kõige paremini toimivad. Tüüpiliselt jagunevad testitavad elemendid:

  • Üldine ilme, mis on seotud usaldusväärsusega
  • Päisepiltide ja illustratsioonide teemakohasus
  • Navigatsioonimenüüde loogika ja sirgjoonelisus
  • Teenuste, tooteinfo detailsus ja selgus
  • Tellimisprotsessi mugavus ja lihtsus
  • Väärtuspakkumiste sõnastuse selgus
  • Stiililine ja sisuline sidusus

Testida saab muidugi kõiki elemente, kuid alati tasub alustada töö mahu ja oodatava tulemuse poolest kõige suurema kasuteguriga elementidest. Tavapäraselt omavad müügiprotsessi tulemuslikkuse seisukohast kõige rohkem kaalu kodulehe üldist usaldusväärsust tõstvad osad, väärtuspakkumise arusaadavus ja tellimissüsteemi ülesehitus.

Testimine algab eesmärkide püstitamisest ja hüpoteeside sõnastamisest. Loe lähemalt, kuidas näevad välja tüüpilise A/B testi etapid. Kas tead milline A/B testimise tarkvaralahendus on kõige parem?

Veebirakendused
Meie poolt loodud kodulehed on mugavad toimetada ja saavad Google käest hea kvaliteediskoori. Hea nähtavus otsingutes aitab sul edustada enda organisatsiooni tulemuslikumalt ja mõistlike püsikuludega.

Lihtsast keerukamateni
Lisaks lihtsatele lehtedele oleme loonud  tootekataloogide ja tellimissüsteemidega e-poode ning ka keerukama andmestikuga kalkulaatoreid, mis teevad dünaamiliste arvutuste tulemused veebis nähtavaks.

Saada meile päring
Veebi tellimise esimeseks sammuks on päringuvormi täitmine, milles saad enda soovitud fookust lühidalt kirjeldada. Selle põhjal küsime täpsustavaid küsimusi ja teeme sulle detailse hinnapakkumise.

Kontaktandmed
Firma nimi: Aara disainibüroo OÜ,
registreerimisnumber. 11477099
IBAN: EE967700771001668194
Klienditoe tööaeg E-R kella 09.00-17.00
Saada enda küsimus:

Veebilehe disain ja CMS

Tuuni veebileht A/B testidega

Sama külastajate hulga juures muudab paremini "müüv" koduleht rohkem külastajaid ostjateks ja klientideks ning toob seega otseselt rohkem raha sisse Kodulehe ülesehituses on disaini, tekstide, laotuste, illustratsioonide, tellimisvormide loomisel palju erinevaid variante A/B testid on viis kodulehel muudatuste tegemiseks, et leida konkreetse toote, külastajate ja müügiviisi jaoks kõige eesmärgipärasemalt toimiv veebilahendus.

Tuuni veebileht A/B testidega paremini müüma

Tänapäevased a/b testid on efektiivne viis kodulehe paremini töölepanekuks, et see müüks tulemuslikumalt tooteid ja teenuseid. A/B testide tulemusena saad teada milline variant müüb paremini ja tõstab kodulehe efektiivsust ilma reklaamieelarvet suurendamata! Kodulehe efektiivsema töö jaoks on A/B testid kõige asjakohasem võimalus. Pakume a/b testide kavandamist ja läbiviimist originaalse kodulehega serveripõhiselt ühendatud tarkvaraga.
www.aara.ee © 2022 Aara disainibüroo OÜ » Sisu ja vormi sünergia